Aloitus
Suorittaminen
Työkalut ja asentaminen
Versiohallinta ja Git
Tuki ja palaute
Harjoitustyö
Debuggausnäyte
Tentti
Luennot
1.
Mitäs se ohjelmointi on?
1.1.
Ensimmäinen ohjelma
1.2.
Ohjelmointiympäristö kuntoon
1.3.
Tiedon esittäminen tietokoneella
1.4.
Osan kaikki tehtävät
2.
Tiedon käsittelyä
2.1.
Ohjelman rakenne
2.2.
Lauseet ja lausekkeet
2.3.
Arvojen laskeminen
2.4.
Muuttujat ja tietotyypit
2.5.
Osan kaikki tehtävät
3.
Osista rakentamista
3.1.
Aliohjelmat
3.2.
Parametrit ja paluuarvo
3.3.
Aliohjelman kuormittaminen
3.4.
Dokumentointi
3.5.
Osan kaikki tehtävät
4.
Jos sataa, niin koodaa kunnes nukahdat
4.1.
Operaattorit
4.2.
Ehtolauseet
4.3.
Toistolauseet
4.4.
Merkkijonot
4.5.
Osan kaikki tehtävät
5.
Toimiikohan ohjelma?
5.1.
Debuggaus
5.2.
Automaattinen testaus
5.3.
Osan kaikki tehtävät
6.
Asioiden kokoamista yhteen
6.1.
Taulukot
6.2.
Listat
6.3.
Tyyppimuunnokset
6.4.
Osan kaikki tehtävät
7.
Lisää kokoamista!
7.1.
Moniulotteiset taulukot
7.2.
Sanakirjat
7.3.
Enumeraatiot
7.4.
C#-kielen tyyppijärjestelmästä
7.5.
Osan kaikki tehtävät
8.
Rekursio? Ks. rekursio.
8.1.
Rekursio
8.2.
Pino ja kutsupino
8.3.
Osan kaikki tehtävät
9.
Pelin tekemistä!
9.1.
Graafinen ohjelmointi
10.
Osa 10
10.1.
Binääriluvut
10.2.
Osan kaikki tehtävät
11.
Osa 11
11.1.
Kertaus
11.2.
Osan kaikki tehtävät
Omat tiedot